Τρόποι Παραγγελίας & Τρόποι Πληρωμής

15. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

15.1. Η παραγγελία ολοκληρώνεται με βάση την κάτωθι διαδικασία:

Α) Αρχικά στη φόρμα «καλάθι αγορών» θα ζητηθεί ο Ταχυδρομικός Κώδικας της διεύθυνσης προορισμού των αγορών σας, καθώς και ο επιθυμητός τρόπος αποστολής με “Μεταφορική εταιρεία» ή με “Εταιρεία ταχυμεταφοράς-Courier” ώστε να γίνει ακριβής υπολογισμός του κόστους αποστολής. Η επιλογή της ταχυμεταφοράς είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας και για παραγγελίες συνολικού βάρους …………… κιλών. Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία στο σπίτι σας ή από συγκεκριμένα κεντρικά σημεία παραλαβής της περιοχής σας (όπου υπάρχει αυτή η δυνατότητα).

Β) Εν συνεχεία, θα σας ζητηθεί να κάνετε login αν είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης ή να κάνετε νέα εγγραφή. Σας δίνεται επίσης η δυνατότητα να κάνετε αγορές ως απλός επισκέπτης χωρίς απαραίτητα να εγγραφείτε, καταχωρώντας όμως όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Γ) Στην συνέχεια, θα ζητηθούν όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη τιμολόγηση: α) αν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο β) όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με τη τιμολόγηση, στοιχεία και διεύθυνση τιμολόγησης, καθώς και στοιχεία και διεύθυνση αποστολής αν είναι διαφορετική από αυτή της τιμολόγησης.

Δ) Επιλέγετε επίσης τον Τρόπο Πληρωμής: Εδώ σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε ως εξής: 1) με αντικαταβολή (μόνο με μετρητά) (σε ορισμένες περιοχές της Ελλάδας μόνο και για παραγγελία έως ……………..), 2) με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, 3) με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (με την επιλογή θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι λογαριασμοί) , 4) μέσω της PayPal και 5) μέσω χρήσης δωροκάρτας ή άλλης μορφής prepaid κάρτας. Η δυνατότητα για πληρωμή με άτοκες δόσεις, όπου παρέχεται, αφορά μόνο πιστωτικές κάρτες που έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα από ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα και μόνο.

Ε) Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας μπορείτε να επισκέπτεσθε την ενότητα “Οι παραγγελίες μου”, ώστε να ενημερώνεστε για τη πρόοδο της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα στην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.

15.2. Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανώς υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μας μαζί σας.