Αποστολή - Παράδοση - Επιστροφές

17. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

17.1. Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την Εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τη ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, τη τιμή, τη ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής και παράδοσης και τον χρόνο παράδοσης. Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δηλώσει κατά τη καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει τη λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει τη πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του.

18.ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

18.1.Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας (και των συνεργατών της) ή της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα (Τ.Κ.) της περιοχής που θα αποσταλλούν και θα αναγράφονται στο στάδιο της παραγγελίας.

18.2. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας θα καθοριστεί απευθείας από την συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία. Καμία ευθύνη δεν φέρει η Εταιρεία που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα, για τυχόν καθυστερήσεις ή ελλατώματα που δημιουργήθηκαν κατά την μεταφορά των προϊόντων.

19. Η λειτουργία της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως ισχύει σήμερα, ενώ η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται με το παρόν ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση αυτής και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.

20. Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή όλων των ανωτέρω λεπτομερώς αναγραφέντων.

21. Για οιαδήποτε άλλη πληροφορία σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα καθώς και την επεξεργασία και προστασία τους κάθε υποκείμενο προσωπικών δεδομένων δύναται να απευθύνεται στον Υπεύθυνο της Εταιρείας στο email support@globally.gr και στην τηλεφωνική γραμμή (+30) 211 416 6317. Εφόσον, δε, θεωρεί ότι δεν ικανοποιείται από την απάντηση ή γενικά τον τρόπο συλλογής, επεξεργασίας και διαχείρισης των δεδομένων του, ενημερώνεται ότι έχει δικαίωμα καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή (Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, www.dpa.gr, Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, τηλ. 210 6475600, email complaints@dpa.gr).

22. Η Εταιρεία δηλώνει ότι ουδεμία άλλη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών θα γίνει για άλλους σκοπούς, πέρα από αυτούς που αναφέρονται στους παρόντες όρους χωρίς την εκ των προτέρων ενημέρωση και, όπου απαιτείται, ρητή συγκατάθεσή του υποκειμένου.